Niet te vatten!

24 maart 2016 - Mendoza, Argentinië

Zelfs aan de andere kant van de wereld waren de Argentijnen eerder op de hoogte dan ik ,van het verschrikkelijke nieuws in ons vredelievend ,piepkleine landje.Verschrikkelijk..."Soy de Belgica" ...genoeg aanleiding om veel empathie te krijgen.Ondertussen draait de wereld verder en ook al laat het slechte nieuws van het thuisfront me niet los,ik heb hier al een paar ,niet na te vertellen dagen achter de rug....Mendoza:fantastische,zuiderse stad,veel terrasjes,lekker eten en drinken,fijne kontakten ,een zotte ,eerste airbnb -ervaring,een ,toffe housemate.Vandaag een dagexcursie naar "montaña alta" gedaan.....onvergetelijk...,,goeie gids,puur natuur,een pracht aan kleuren,fantastisch weer,1 been in Chili,het andere in Argentinie....dit op  meer dan 4000 m hoogte...eens terug in Mendoza,heerlijk buiten getafeld tot de late uurtjes.Morgen uitslapen ,fietsbroek aan en richting Maipu....eerst met de bus tot daar,fiets huren en dan al fietsend en wijnproevend de "wineries"verkennen......als dat maar goed komt!!!Een van de dagen stuur ik een paar foto's en impressies door...ondertussen al nacht.....Hasta la próxima.