Murphy is een volhouder!!!

24 april 2015 - Kapellen, België

Ondertussen veilig en wel terug thuis.Gisteren,na een lange vlucht nog "eventjes " treinen ...Schiphol-Roosendaal-Kapellen....gaat supervlot ,tot gisteren 23/4 er uitgerekend een wisselstoring moet zijn in de buurt van Dordrecht.Iedereen uit de trein...chaos alom...nog een halve expeditie door Nederland....gepakt en gezakt in overvolle treinen,via Breda ,uiteindelijk in Kapellen gesukkeld...verdomde Murphy!Na meer dan 3 weken mijn reisblog afsluiten,terugblikken op een onvergetelijke ervaring,jullie allemaal een heel klein stukje laten mee genieten.Ondanks de pechverhalen blijft het één van de mooiste reiservaringen van mijn leven.....cultuur,natuur,contacten.Bij leven en welzijn....hasta el próximo año!

Nog even doorgeven...zo te zien en te horen heeft zoonlief het prima zonder mij gesteld ...een hele geruststelling.Meer details verneem ik nog wel van mijn lieve buren.Bedankt voor alle leuke reacties en tot binnenkort.X

1. Dirk Verdyck:
    Het was een mooie blog!
  2. Ingrid:
    25 april 2015
    Gerda, geniet van het "thuiskomen" in Kapellen en bijhorende grijze weer. Bedankt voor je reisverhalen te delen, ik heb ze met plezier gevolgd.
    Tot binnenkort! xx
  3. René:
    25 april 2015
    Dank je wel Gerda voor de leuke verhalen, en tot binnenkort. X
  4. Mieke van de Neerhoflaan:
    27 april 2015
    Dit is onvergetelijk en je hebt het toch maar alleen gedaan...chapeau.Ik heb je verhalen met plezier gevolgd,bedankt.
    Tot gauw! xxx