Niks gefietst,maar.......

25 maart 2016 - Mendoza, Argentinië

Gisteren,de laatste volledige dag in Mendoza.Mag je niet verlaten zonder wijndomeinen  te bezoeken.Met veel ambitie ,samen met mijn housemate, Madiha,vertrokken richting Maipu....15 km van Mendoza.Na een uurtje bus ,uiteindelijk beslist om 2 wineries te voet te doen in plaats van met de fiets....een kwestie van het veilig te houden.Ons eerste adres waren we juist te laat voor de tour.Ondertussen een hongertje ,dus gekozen voor een wijndomein waar je ook lekker kon knabbelen.Pick-nick in een prachtige tuin,een fles Malbec erbij en we waren vertrokken voor een prachtige namiddag....uiteindelijk ons nog moeten haasten  om een rondleiding mee te pikken.Moe en beneveld van de wijn ,terug huiswaarts.ECHT vakantie....niks moet,alles kan,tijd voor jezelf....Vandaag gepakt en gezakt terug de nachtbus op.Benieuwd wat de volgende dagen in petto hebben.Nog een wandeling in het prachtige park San Martin,een koffietje op een terras of .....we hebben juist besloten van al een goei glas wijn te drinken.SALUT! Ik stuur jullie ook een paar impressies van de laatste dagen en ook al is het alsof ik al weken weg ben....al de gebeurtenissen in Belgie laten me niet los.Hasta luego!

1. Lutgarde:
    25 maart 2016
    Hey Gerda! Mooie foto's! Dat is echt vakantie! Wij krijgen morgen toch 1 dagje lenteweer, daar gaan we dan ook van genieten :)! Zondag terug regen en fris weer...amuseer je nog! Tot de volgende! Xxx