Extra-verhaal !

12 april 2016 - Buenos Aires, Argentinië

Niet te geloven....op de valreep ,iemand van achter mijnen hoek ( naar Argentijnse normen)-Brugge- tegen het lijf gelopen....letterlijk en figuurlijk.Gisterenavond om 23 uur naar een fantastische dansavond geweest....met heel de wereld gedanst...Rond 2.30 nodigt JP mij uit voor een dansje....ik had hem al eerder in de mot...dacht hem te kennen van FB en als gelegenheidsfotograaf op milonga's....inderdaad....we blijken samen veel gemeenschappelijke kennissen te hebben en ongetwijfeld zullen we ,dichter bij huis,de dansdraad verder opnemen.Zoals de échte Argentijnen.....ik lag om 5 uur in mijn bed! Als da maar goe komt!

1. Lutgarde:
    12 april 2016
    Straf verhaal...de wereld is echt wel klein, wat een toeval. Nog verrassend, zo de laatste dagen! Tot in Kapellen! Xxx
  2. Mieke mariaburg:
    12 april 2016
    Hallo Gerda, je hebt nog een superfijn einde gebreid aan je droomreis.
    Hoe tof is dat!
    Ik wens je van harte een vlotte terugnaarcasavlucht toe en hopelijk spoedig
    tot ziens !

xxxxMieke
  3. Ingrid:
    12 april 2016
    Schitterend verhaal Gerda! Fijn gevoel om zulke onvergetelijke reis in België een stukje verder te zetten en te kunnen delen. "Happiness is only real when shared"
    Wens je een vlotte terugreis en aangename thuiskomst.
    Liefs, Ingrid xx
  4. Inge:
    13 april 2016
    Wat een reis Gerda. Je zal je nooit kunnen verwijten dat je er niet alles hebt uitgehaald.
    Dit gaan je niet veel mensen nadoen.
    Veilige thuiskomst !!
  5. Dirk Verdyck:
    16 april 2016
    Dat was een mooie vakantie! Een heel avontuur! Tot nog eens in België.