Een nieuw Argentijns avontuur...un viaje en el Norte!

20 maart 2016 - Kapellen, België

Een jaar later...gezond en wel ,met hier en daar wat kleine pijntjes.....klaar voor een 2 de reiservaring,richting Zuid-Amerika.Vertrekkensklaar vanuit Schiphol,richting Rome...daarna voor 13 uur de lucht in ,richting Buenos Aires.In tegenstelling met vorig jaar....alles saai...geen storm,geen hindernissen met treinverkeer...voorlopig alles volgens plan.Benieuwd naar de volgende 3 weken ....wie weet ,kom ik mijn buurjongen van achter de hoek wel tegen.....weet je nog,Jan?

1. Lutgarde:
    20 maart 2016
    Weer benieuwd om je avonturen te volgen, beste zus! Geniet, geniet...het leven is kort! Goede vlucht en tot het volgende bericht! Xxx
  2. Ingrid:
    Lieve Gerda,
    Ik wens je een mooie reis, met veel avontuur en fijne mensen die je zal ontmoeten. Liefs Ingrid xx
  3. Christ'l Maes:
    20 maart 2016
    Hallo Gerda, geniet van je nieuw avontuur! We zijn benieuwd naar je verhalen.wees voorzichtig en kom behouden terug.
  4. Ludo:
    Allé hup Gerda, alles eruit halen wat erin zit.
    Zeer benieuwd naar je ervaringen van de volgende dagen ...
    'Saai begonnen is half gewonnen', dus dat ziet er goed uit ;-)
    X
  5. René:
    21 maart 2016
    Super Gerda, ik ga al je verhalen volgen.Een fijne vakantie toegewenst.
  6. Tim:
    Veel plezier! Ga het zeker volgen, hoor!