Argentina,here I come!

1 april 2015 - Buenos Aires, Argentinië

Na een lange vlucht en een vlot transfer naar mijn guesthouse,al een eerste indruk van de Argentijnen.....vriendelijke,bereidwillige,macho's...vooral als je met de taxi door het mega-drukke Buenos Aires racet.Mijn verblijf...super...warm welkom,fijne gasten...direct aan de ontbijttafel met mensen van Malta(Maltezers?...zijn dit geen honden?) ,Canadezen.Al heel wat ervaringen uitgewisseld en meteen al een agenda vol voor de volgende dagen.Vanavond met Lina en nog ander gezelschap mijn eerste danspasjes wagen,morgen uitgenodigd voor barbecue en dansavond in mijn guesthouse.Ondertussen heb ik mijn eerste mega stuk vlees verorberd met een lekker glas wijn .Ook de tangolessen,vlakbij,zijn al geregeld. Nog wat indrukken van San Telmo opsnuiven ,onder de douche en dan zien wat mijn eerste Argentijnse milonga me brengt.Hopelijk de volgende dagen tijd om mijn blog up to date te houden.

1. Lutgarde:
    2 april 2015
    Fijn om te lezen dat je zo snel je draai vindt! Geniet ervan en tot het volgende verhaal! Groetjes xxx
  2. Dirk Verdyck:
    2 april 2015
    Cola light + wijn + al die macho's: vergeet toch maar niet om terug te komen.