Vereeuwigd in Buenos Aires!

17 april 2015 - Buenos Aires, Argentinië

Gisteren ,museumbezoek MALBA...Latijns-Amerikaanse kunstenaars ,een prachtig museum.Tip:neem je lerarenkaart mee naar Argentinie...overal 50% vermindering én de musea zijn op zich al niet duur. Mijn ervaring :in een lege ruimte met witte muren ,gedeeltelijk volgeschreven,spreekt een man mij aan in het Spaans...hoe laat is het,hoe heet je?Behoorlijk paranoïde..."laat me met rust" gevoel en stevig mijn i-pad vasthoudend ,geef ik antwoord.Wat blijkt ...the artist himself schrijft mijn naam op de muur.....bekend tot in Buenos Aires...Ook nog andere mooie dingen gezien .Daarna  in het overroepen La Biela gelunched en richting Libertad gewandeld ,op zoek naar una misma cadena.en oro in de vele goudwinkeltjes...een beetje de Pelikaanstr. van Antwerpen. Had nog plannen om te gaan dansen...efkes rusten op mijn bed...in slaap gevallen tot middernacht.Te laat ...uiteindelijk nog goed .Het is hier beginnen donderen en onweren ,uren aan een stuk gegoten...ondertussen terug de zon en klaar voor een  les técnica mujer. Misschien nu tot zondag...ga op WE in Tigre...Lina heeft er een huisje...heel waarschijnlijk geen Wifi.Tot binnenkort.

1. Jo:
    17 april 2015
    Geniet,geniet, geniet nog van de laatste dagen!
    PS Dieter gezien op de scouts, 't gaat hem goed af ze!
    groetjes,
    Jo
  2. Lutgarde:
    17 april 2015
    Super tof verhaal over die kunstenaar! Heb Dieter ook gezien op de fiets vandaag! Hij ziet er heel goed uit hoor! Alles Ok!...zondagnamiddag komt hij naar ons! Geniet nog!! Xxx