Terug van weggeweest!

21 april 2015 - Buenos Aires, Argentinië

Na een  WE in de jungle van Buenos Aires ,terug in de bewoonde wereld.Zaterdagmorgen met de trein naar Tigre,braaf een toeristische trip in de Delta .daarna pas  het échte avontuur... Bus richting één of ander onooglijk dorp ,in the middle of nowhere ,opgepikt door een zekere Don Julio die me met de boot naar Lina's hutje op een onbewoond eiland heeft gebracht.Geen elektriciteit,back to nature,vuur maken ,kaarsen,zelfgemaakte empanadas in "self-made oven"(heerlijk)....heb dikwijls moeten denken aan 30 jaar geleden....St Bauzille....prachtige sterrenhemel,twee vrouwen met ieder hun verhaal...aan het vuur komen de verhalen los...heel bijzonder...

Zondagnamiddag teruggekomen .Nog eventjes over de markt van San Telmo gelopen..gezellige sfeer,zomers weer,ambiance alom.Nog gaan dansen en keikapot mijn bed in.Vandaag het operahuis bezocht(de moeite) en geshopt....CD's,tangoschoenen .Vanavond lekker gegeten en gaan dansen in het gezelschap van een Nieuw-Zeelandse...ons super geamuseerd.Morgen laatste dag.Eerst nog naar de rechtbank...benieuwd...hopelijk kan ik hier het laatste stukje frustratie kwijt.Voor de rest...een onvergetelijke reis.....Argentina...I'll come back!