Londen- Johannesburg

27 oktober 2018 - Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

Voila...klaar om mijn volgend avontuur te beginnen.6 weken Zuid- Afrika:van Johannesburg tot Kaapstad met shared taxi,mini- bus,shuttle ,bus...alvast benieuwd.Veel gelezen,goed voorbereid en toch met enig voorbehoud.Afhankelijk van Wi-fi bereik,tijd en goesting hou ik mijn blog up to date met foto's en hopelijk ,fantastische verhalen.Voor mezelf een dagboek,voor sommigen die mijn blog volgen,herkenbaar .Voor anderen ,mss inspiratie voor een volgende vakantie.Morgenvroeg 8 uur ,aankomst in Johannesburg....een stad met vele gezichten.Bij leven en welzijn ,tot blogs!

1. Jo:
    27 oktober 2018
    Ik drink er ook ene op je volgend avontuur!
  2. Lutgarde:
    Maak er weer een mega super mooi avontuur van beste zus! Veel plezier! Xxx
  3. Hilde:
    27 oktober 2018
    Ik zie er enorm naar uit om je verhalen te volgen. Zelf zijn we nog maar 2,5 maand terug van dit prachtige land. Ben heel blij dat je zelf zal kunnen ervaren dat het werkelijk de 'wereld in 1 land is'. Geniet er van!
  4. Ingrid:
    ...en we zijn vertrokken sé!😉