Komplete shock...terug in BA!

14 april 2015 - Buenos Aires, Argentinië

Na een vlucht van 3 uur,met naast mij het geanimeerd gezelschap van een Canadees,terug in de drukte,stank..Bijna even lang over 4 km naar Lina gedaan dan de 2700 km van Patagonie naar BA.Warm onthaal in mijn hostel. Ook terug last van mijn verkoudheid...hoofdpijn,het begin van sinisitus?Paracetamol ,dampen...en dan maar hopen dat het betert....BA doet er zeker geen deugd aan.Vandaag weer en route ..Recoleta...hét kerkhof van BA ,een museum in Puerto Madero,heerlijk lunchen,bus op ,bus af én KILOMETERS te voet,toch wel een beetje paranoïde,na mijn overvalbeleving! Bekaf....een douche gepakt en alle moed bijeen geraapt...mijn eerste avond alleen naar een Milonga.Erheen weerom kilometers te voet....had al geen zin meer om te dansen...verwachtte als muurbloempje op mijn stoel te blijven zitten....ja ,serieuze misrekening...de pannen van 't dak gedanst,fijne mensen ontmoet,en vooral ...met goeie Argentijse dansers de abrazo kunnen ervaren. Taxi terug naar mijn hostel en na een rijkgevulde dag ,bed in.Morgen weer een nieuw verhaal!