Komplete shock...terug in BA!

14 april 2015 - Buenos Aires, Argentinië

Na een vlucht van 3 uur,met naast mij het geanimeerd gezelschap van een Canadees,terug in de drukte,stank..Bijna even lang over 4 km naar Lina gedaan dan de 2700 km van Patagonie naar BA.Warm onthaal in mijn hostel. Ook terug last van mijn verkoudheid...hoofdpijn,het begin van sinisitus?Paracetamol ,dampen...en dan maar hopen dat het betert....BA doet er zeker geen deugd aan.Vandaag weer en route ..Recoleta...hét kerkhof van BA ,een museum in Puerto Madero,heerlijk lunchen,bus op ,bus af én KILOMETERS te voet,toch wel een beetje paranoïde,na mijn overvalbeleving! Bekaf....een douche gepakt en alle moed bijeen geraapt...mijn eerste avond alleen naar een Milonga.Erheen weerom kilometers te voet....had al geen zin meer om te dansen...verwachtte als muurbloempje op mijn stoel te blijven zitten....ja ,serieuze misrekening...de pannen van 't dak gedanst,fijne mensen ontmoet,en vooral ...met goeie Argentijse dansers de abrazo kunnen ervaren. Taxi terug naar mijn hostel en na een rijkgevulde dag ,bed in.Morgen weer een nieuw verhaal!

1. Dirk Verdyck:
    15 april 2015
    Zolang dat het eten maar lekker is en de embrazo's de moeite zijn, zul je daar niet omkomen!
  2. Mieke mariaburg:
    15 april 2015
    Hai Gerda, toch fijn dat we zo een beetje mee kunnen reizen!
    Ik kijk steeds uit naar je verhaal van de dag.
    xMieke
  3. Lutgarde:
    15 april 2015
    Mooie foto's...ziet er trouwens heel lekker uit, dat eten! Geniet nog!