Tilcara

3 april 2016 - Tilcara, Argentinië

Van Salta naar Tilcara....mijn verhaal wordt saai.....alleen maar genieten ! Tilcara...,tot hiertoe,.het hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk)van mijn reis ....op alle gebied:natuur,mensen,muziek,cultuur,verblijf,eten en drinken...eeuwig op mijn netvlies gebrand...onvergetelijk,Vandaag met openbaar vervoer dorpen in de buurt bezocht,Geduld is een deugd maar uiteindelijk beloond met een ervaring op 4300 m hoogte,Morgen terug richting Salta..de stad waar ik de slechtste pizza allertijden heb gegeten......ook een ervaring,Dinsdag ,hopelijk batterijen opgeladen voor een 24 uur lange busreis naar Iquazu....een "must-see" verhaal, Benieuwd,Ik tracht nog wat foto,s te sturen.....blijft moeilijk.

1. Mieke van de Neerhoflaan:
    4 april 2016
    Zoveel prachtige plaatsen,landschappen,lieve mensen... Ik krijg al goesting
    om te vertrekken.Onvergetelijk.GENIET ervan met volle teugen. Hier is het pas
    koel en kil. Groetjes
  2. Jo:
    4 april 2016
    Amai Gerda, moeilijk om al dat moois te beschrijven...
    Daarbij is ons ski-reisje (net terug) maar niets...
    Geef je ogen nog maar de kost en geniet van alles wat je tegenkomt.
    Jo
  3. Lutgarde:
    4 april 2016
    Super verhalen! Amuseer je nog. Wij hebben gisteren 1 dagje lente gekregen! Jeeeuuy! Daar zullen we nog lang van nagenieten...vanaf vandaag terug somber en regen . Tot de volgende! Xxx
  4. Bibiane:
    Wij zijn 9 d terug,het is hier maar grijs,dat zijn we niet meer gewend!
    Geniet met volle teugen.
    Dikke knuffel
    Bibiane
  5. Gerda:
    4 april 2016
    Aan alle lieve vrienden en familie ,die me volgen op mijn vakantie;bedankt voor de vele reacties....altijd fijn om met het thuisfront kontakt te houden.