Johannesburg- Parsons Nature Reserve

29 oktober 2018 - Hoedspruit Nature Reserve, Zuid-Afrika

Ondertussen Johannesburg achter mij gelaten.Van de "kartonnen dozen ",waar mensen in wonen naar glooiende ,wijdse landschappen,Via mooie dorpen met namen zoals Dullstroom,Tweefontein,Winnaarsdorp,Belfast,Middelburg ....naar het greater Krugerpark,,450 km noordelijker .Aan the 3 bridges word ik gedropped waar Ane mij opwacht met een 4x4 die het laat afweten.Uiteindelijk vertrokken voor een spectaculaire rit door de bush...de eerste olifant wordt een feit.Momenteel SUPER genieten van stilte,uitzicht ,wilde beesten spotten en een prachtige lodge aan de rivier.Morgenvroeg 6 uur...bush- walk met 3,'s avonds ...game- drive.Dit blijft gissen of de beesten op de catwalk  komen.Vanavond wordt alvast gezellig...met alle gasten(8) aan tafel.Wordt vervolgd.

1. Christ'l Maes:
    29 oktober 2018
    Een gans ander en nieuw avontuur gerda! Ik wist niet dat je deze plannen had. Veel succes en genieten weer!
  2. Mieke van de Neerhoflaan:
    30 oktober 2018
    Wij zitten hier in de regen en de kou en daar is het genieten in het zonnetje...ik krijg al heimwee. Zuid-Afrika is zo groot, zo verschillend en zo mooi. Gerda geniet van dit prachtig land, stuur ons foto's door zodat we mee kunnen genieten!!!
  3. Mieke mariaburg:
    30 oktober 2018
    Hallo Gerda, 't is weer zo ver...ons wens jou 'n lekker reis! Beklim daar af en toe zo haastig en zo lustig die berg en vergeet zeker nie op tijd en stond een mengeldrankie en een peuselhappie te nuttigen!
    Ons gee jou 'n groot soenxxx Jef en mieke