Cusco- Ollantaytambo(Sacred Valley)

29 juli 2017 - Ollantaytambo, Peru

Momenteel in Ollantaytambo,wachtende op mijn trein ,richting Aquas Calientes-Machu Picchu pueblo.Ondertussen Cusco bezocht: mooie stad met veel koloniale huizen,interessante musea,gezellige straatjes,mooie winkels,lekkere restaurants.Eergisteren met openbaar vervoer ,richting Sacred Valley gereisd...het Zwitserland van Perú.Prachtige natuur,originele dorpen ,vele Inca-sites.Twee avonden gaan eten met het groepje Belgen ,ontmoet op het Titicaca meer...zij zijn ondertussen al doorgereisd naar MP.Gisteren prachtig gewandeld naar zoutpannen en naar een vallei waar je het échte Perú beter leert kennen...hier geen toerist meer te bespeuren.Al deze tips krijg ik van de familie waar ik momenteel logeer....super ..Vanmorgen de wasmachine mogen gebruiken...Na MP kom ik hier terug logeren voor 2 nachten om de Inca sites hier in de buurt te bezoeken.Daarna terug naar  Cusco voor mijn vlucht naar Lima.Foto' s komen later.Vakantie al in de helft...ik beleef hier de tijd van mijn leven...8 tot 10 uur slapen,gezond en lekker eten en drinken,,veel bewegen,fijne kontakten,vele indrukken. Eens terug in Belgie ....batterijen volledig opgeladen.

1. Bibiane:
    29 juli 2017
    Genieten maar,dikke knuffel C & B
  2. Gerda:
    29 juli 2017
    Ook dikke knuffel..fijn dat jullie een beetje mee op reis zijn.Ondertussen het duurste treintraject ter wereld afgelegd,mss ook wel het mooiste!Meer verhalen later,X
  3. Koen en co:
    30 juli 2017
    Mooi! We krijgen zin om mee te reizen, geniet er nog van. Prachtige beelden. Wij keren morgen huiswaarts.
  4. Ingrid:
    Hey Gerda,
    Wat een zalige reisverhalen tot nog toe...en je bent nog maar halfweg! Geniet lekker verder op je eigen tempo van al dit natuurgeweld, prachtige cultuur en fijne ontmoetingen...
    Dikke knuffel en be careful
  5. Mieke mariaburg:
    Toffe reisverhalen, Gerda!
    Je brengt toch zeker wel zo'n leuk hoedje mee .... en de kleuren van de kleren vind ik prachtig.
    Knuffel van Mieke en Jef.
  6. Gerda:
    30 juli 2017
    Bedankt voor jullie reacties.En ja Mieke....mss zet ik wel zo'n hoedje op en blijf ik hier.X
  7. Lutgarde:
    30 juli 2017
    Boeiende verhalen. Wat een mooie landschappen! Prachtig land! Nog veel plezier,geniet ervan! Xx
  8. Lieve nauwelaers:
    31 juli 2017
    hey Gerda,
    Je fascineert me met al je verhalen die je ervaart en zo mooi beschrijft. Geniet maar verder van je grote reistocht ook al kijk ik uit om je in levende lijve weer te zien op het thuisfront!!!
    veel liefs,
    lieve