Cuenca- Guayaquil

1 april 2018 - Guayaquil, Ecuador

Vanmiddag aangekomen in Guayaquil: na Quito,de 2 de grootste stad van Ecuador,heet,tropisch klimaat,de springplank om morgen te vliegen naar wat het hoogtepunt van mijn reis zou moeten worden...de Galápagoseilanden,mijn laatste stop; ik probeer 4 eilanden te bezoeken en blijf daar tot 14/4.Naar 't schijnt weinig of geen internet.Mijn blog zal enige vertraging oplopen.Daarom vanavond nog snel wat tekst en foto's doorsturen.3 fantastische dagen doorgebracht in  en rond Cuenca;fijne sfeer,cultuur,natuur,mooie gebouwen....Ondertussen beweeg ik mij hier als een halve Ecuadoriaanse...bus op,bus af,naar de wasserij,de plaatselijke " eettenten" uitproberen.Uitgezonderd een aantal Duitse solo reizigsters in mijn hostel in Cuenca,geen Europeaan of Noord-Amerikaan te bespeuren.Wel veel Ecuadoriaanse families die uitstapjes maken tijdens het PaasWE.Op de Galápagoseilanden verwacht ik een ander publiek... benieuwd wat de volgende 2 weken zullen brengen,Meer nieuws later.

1. Bibiane:
    Dat ziet er erg mooi uit, geniet er van.😀 gr C & B
  2. Esther:
    Paasgroetjes uit Engeland 🐣🐰
    Fijn dat je geniet ! Liefs, Esther.
  3. Mieke mariaburg:
    2 april 2018
    Lieve Gerda, op mijn gemakske nog eens alles doorgelezen en de geweldig interessante foto's bekeken. 't Is toch weer de moeite, he? Kan het geloven dat je gebeten bent door Zuid-Amerika. Ik ben zo blij te lezen en te zien dat je er met volle teugen van geniet!
    Ontzettend benieuwd naar het volgende.....? Dikke kus van Miekexxx
  4. Lutgarde:
    2 april 2018
    Ziet er weer geweldig uit! Veel plezier nog op de Galapagos Eilanden! Groetjes! Xxx
  5. Koen en co:
    3 april 2018
    Mooi weeral, een totaal andere wereld dan het Pitztal... maar ook hier mooi zonnig weer, en veel sneeuw. Geniet nog van de mooie reis!
  6. Dieter Van de Vijver:
    5 april 2018
    De porties voedsel zien er ook goed uit! XxX