Baños- Cuenca

29 maart 2018 - Cuenca, Ecuador

Baños de agua santa ( van het heilige water) achter mij gelaten.2 volle dagen in het " Tirol" van Ecuador.....watervallen,bergwandelingen,spa- toestanden.De vulkaan ,een 5000- der heeft zich niet laten zien...wisselvallig weer met een gure Noorderwind.Op 1800 meter kon je hier best een trui verdragen.Wat een verschil met pakweg 180 km eerder,de jungle.Gisteren 8 uur in de bus ,350 km zuidelijker ,naar de mooiste koloniale stad van Ecuador...Cuenca.Een spectaculaire rit door de Andes...zon,mist,regen,prachtig wolkenspel,authentieke dorpen en taferelen,vrouwen in traditionele kleren,mannen met ponchos. In Cuenca neem ik 3 volle dagen tijd om niet alleen de stad te verkennen maar ook de omgeving.Nog vermelden:tot hiertoe fantastisch gelogeerd voor een prikje....daar bovenop krijg je zoveel " inside information" van  de enthousiaste uitbaters ,dat je niks moet missen van dit fantastische land.

1. Lutgarde:
    29 maart 2018
    Knap hoor! Mooie natuur. De foto's spreken voor zich, een iets andere wereld dan ons vertrouwde Kapellen 😉. Geniet nog met volle teugen! Xx