San Cristobal - Guayaquil

15 april 2018 - Guayaquil, Ecuador

Wachtend op mijn vlucht,tijd om mijn laatste stukje blog bij te werken.San Cristobal...mss wel mijn favoriete eiland...hier struikel je over de zeeleeuwen,zeer authentiek...geen trendy restaurants en winkels,relatief weinig toer. infrastructuur.Daar bovenop weerom prachtige natuur ,mooie wandelingen en altijd wat te beleven als je de dieren en vogels wil spotten...onvergetelijk!

Guayaquil ....mijn laatste bestemming .Hier neem ik een rechtstreekse vlucht naar Amsterdam.Een stad waar ik me voor het eerst onveilig heb gevoeld.Na 19 uur zie je hier weing mensen op straat+ als je hier wat wil eten,kennen ze vooral de Fast- food ketens...niet echt mijn ding.Balans ,na 5 weken Ecuador....fantastische reis; geen verstuikte voeten,turista,aardbevingen,stakingen( kan nog komen),overboekingen....genoten van begin tot einde,hoofd leeg.,koffer eivol,camera oververzadigd met fantastische herinneringen.Nu nog veilig in de lucht om morgen gepakt en gezakt terug in Kapellen te geraken...ik heb hier een hangmat gekocht...naar't schijnt kan ik ze deze week al uitproberen!