Quito- Otavalo

18 maart 2018 - Otavalo, Ecuador

Vermits er zoveel te vertellen valt ,ga ik het zo kompakt mogelijk maken .De foto's geven een goeie indruk van hetgeen hier te beleven valt.Eerste dag 16/3,Quito...miljoenenstad,Free Tour als kennismaking.'s Avonds richting Noorden,Otavalo.Hier is de zaterdagmarkt wereldberoemd ...zie foto:s.Hier blijf ik 3 nachten om de omgeving te verkennen.Voor de rest:superlieve mensen," veilig "maar alert blijven...op de trolleybus in Quito werd achter mij een Ecuadoriaanse beroofd van haar handtas.Dus niet alleen de toeristen worden geviseerd!Vele kontakten met medereizigers...alle leeftijden...80% van hen zijn voor minstens 3 maanden onderweg...mss iets voor de nabije toekomst.Alle trajecten probeer ik zoveel mogelijk met het openbaar vervoer te doen:lukt aardig + mijn Spaans wordt mega geoefend!Gevolg: 's avonds keikapot van alle indrukken en inspanningen,dus...met de kiekes in bed.Hasta pronto!

1. Dirk:
    18 maart 2018
    Een kieken kruipt niet in het bed, maar op een stok! Zelfs niet in Ecuador. En het is dus weer eens de moeite!
  2. Dieter Van de Vijver:
    18 maart 2018
    Let maar goed op je spullen, veel plezier! XX
  3. Lutgarde:
    18 maart 2018
    Have fun! Stuur je de fotootjes erbij? Of die zie ik niet...? Ben benieuwd naar het landschap daar! Amuseer je nog! Juist terug Van weekend Zeeland...ijskoude snijdende Siberische wind, 6 bf, met 3 sjaals en 2 mutsen, helemaal ingepakt....op het strand gewandeld, niet echt een lentegevoel! 😏 'Mooi' weer maar verkleumd van de kou! Xx